An end has start.

Livet går vidare, 2011 kom och gick. Men verkligen inte omärkbart. Året var det jag tog studenten, var 12 dagar i Storbritannien med vänner, upplevte peace and love för femte gången, åkte på kryssning till Tallin med mina föräldrar och min vän Annis. Hade ångest när jag inte visste vad jag skullle göra till hösten, kom in på högskolan där jag läst Engelska. I novemeber var jag på Skrillex med Antonia, sen blev det jul och plötsligt var ett av mina bästa år slut.
Nu börjar ett nytt år, så varför inte starta ny blogg? ( Min vän Anna i cambridge vill veta vad jag har för mig också, så det är delvis därför också, man måste ju vara snäll)
Så. 2012 bring it on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0